What hurts the most.

Var ett tag sen jag skrev nu. Men det ska det bli ändring på, det lovar jag! 

I torsdags skulle jag gått till skolan men när jag vaknade märkte jag att jag inte hade blivit kvitt sjukdommen riktigt ännu. Så jag somnade om igen. Degade hela dagen, och på kvällen ringde fredrica och undrade om jag inte skulle komma ner till dem, hon har ju en lägenhet i en vecka. Så det gjorde jag också lagade vi fläskfilé, potatiskroketter och svamp och tittade på film :)

I går hade vi studiedag, så nu kunde jag sova med gott samvete och inte behöva må dåligt över allt jag missat i skolan denna veckan. Klockan tre tog jag och min kära familj båten över till vårt grannland Denmark. Gick lite i Helsingör och tittade, var någon julmarknad som min mamma ville titta på. Det var väl mysigt men det var en aning kallt och jag hade en aning lite kläder på mig haha. Kjol och skinnjacka smart drag Emilia. Men vi gick inte där så länge. Sen körde vi vidare in i Helsingör till Prövestenen eller hur det stavas. Där skulle det inhandlas alkohol.
När vi kom hem var klockan så pass mycket så att jag fick bara fixa mig snabbt. Sen ta bussen ner till Fredrica,Louise och Cajsa. Trodde vi skulle festa men så blev det inte eftersom vi inte bara ville sitta där i lägenheten och löka. Så vi tittade på Idol som nog resten av Sveriges befolkning också gjorde.

En ska kan jag dock inte fatta. Hur kunde MARIE och framförallt ANDREAS sitta säkert? ;o Och varför åkte Daniel ut? Helt jävla sjukt, nu har det teveporgrammet spårat ut. Det skulle varit Daniel och Amanda som suttit säkert och Marie och Andreas som hängt löst. Också skulle självklart Andreas åkt ut. Men men tur iallafall att Amanda inte åkte ut, hon är fan bäst!

image74

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0