Väla.

Idag slutade vi redan klockan 11:40 skönt som bara den. Så jag och Linda åkte först till skopunkten fast att båda var jätte hungriga men jag hoppades på att hitta något fint men icke. Så vi åkte tillbaka till stan igen och bytte till tvåan och åkte till väla. Rusade in på väla och käkade som aldrig förr, Kyckling med wok mums ;D
Var fortfarande på jakt efter stövlar men hittade inga och hittade inget annat för den delen heller,det sög!
Men Linda handlade en massa fast det var inte till henne själv utan hon handlade julklappar till sina nära och kära. Efter väla blev det stan, haha. Och fan vad jag är dum? Såg en jätte snygg väska inne på Vila som jag blev kär i,varför la jag inte undan den? Nu när mamma ska åka och köpa den i morgon om den finns kvar vill säga,fanns ju endast ett exemplar kvar,fan fan fan! Jag kommer hålla mina tummar på att den finns kvar iallafall.

Sen gick vi till Åhlens, Linda skulle köpa en mössa som hon hade tittat på i måndags. Men hon tyckte att mössan som jag stod och provade var snyggare och det tyckte jag med så jag köpte den. Och vet ni vad? Det gjorde hon också. Men ni får inte glömma att jag faktiskt var först med det så hon harmade mig isånna fall hahaha.

I morgon är det ingen vanlig skoladag eftersom vi ska till Lund med klassen. Ska besöka Hotell & Turism gymnasiet där. Det är dessutom en friskola så snacka om att dem kommer ha det tusen gånger bättre än oss. Ska iallafall bli skönt att göra något ut över det vanliga. Fast vi ska vandra i hela Lund,dem ska guida oss. Kan väl bli ganska intressant men också väldigt kallt. Men då får jag iallafall nytta av min nyköpta mössa ;)
Nu ska jag inte sitta här och trada, ska ut och röra på fläsket. Sköt om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0