Total eclipse of the heart.

Vår skjuts till Åstorp igår blev något försenad men vid halv tolv var vi framme. Och möttes av några trevliga människor och en vissa otrevliga. Snea gärna lite till nästa gång,jag pallar ärligt inte. Men men alla är vi olika. Förutom att jag blev söndersnead var det ganska kul faktiskt jag menar de andra var ju trevliga och glada som vanligt. Skulle tagit tåget hem klockan två igår men så blev det inte utan vi sov där istället. Blev inte så mycket till sömn men klockan nio i morse var jag pigg och vaken ändå.

Nu är jag sjukt trött och har precis kommit hem från pesas tjejmiddag. God mat & trevliga tjejer,men skulle inte festa idag så jag,louise och johanna pallade inte vara kvar mer eftersom vi alla var trötta. Nu ska jag gå och tvätta bort mitt smink sen ska jag krypa ner i min stora gosiga säng :) godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0