Taking chances.

Nu är alla ute och roar sig och jag sitter här men det känns faktiskt ganska bra ändå trots allt. Kan vara skönt att bara ta det lungt ibland. Men helgen blir ju inte helt lugn, i morgon är det ju haloweenparty och det kommer bli rikigt kul hoppas jag. Ja men klart att det ska bli kul! Inga negativa tankar här inte ;)


Igår var Jag,Ronja och Norton hemma hos Farmor. Fick en massa goa kakor också åt vi tacos,mums. Riktigt kul att träffa dig Ronja,en massa massa saker att snacka om måste verkligen ses snart igen. Och det var ju självklart kul att träffa Norton och Farmor också och Kjelle.

I förrgår gjorde jag absolut ingenting på dagen men när det blev kväll började jag fixa till mig och åkte hem till Linnea. Förfestade sen stack vi till The tivoli där någon tjej också kallad Felicia hade födelsedagsfest känner dock inte henne men det var kul ;D Tack så mycket Johanna och Linnea för en rolig kväll ♥

Imorgon kommer ju då dagen som jag längtat efter hela lovet! Ska ringa och väcka Johanna hihi sen ska vi handla mat och fixa hela dagen kommer bli fett nice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0