Somewhere over the rainbow.

Idag i skolan var det som vanligt men det gick snabbt. Störigt bara att typ inte ens hälften av klassen hann redovisa på engelskan. Tack vare att vår lärare var tvungen att dricka kaffe. Iallafall när jag kom hem från skolan la jag mig på soffan direkt och började känna efter hur jag egentligen mådde. Jag vet man ska inte känna efter för mycket. Men det visade sig iallafall att jag hade feber och nu känner jag mig som en panodilknarkare. Tar hela tiden ihopp om att må bättre.Också är våra panodil slut! Fy fan alltså. Jag vet inte vad det är med mig har typ ont utan på halsen och bak i nacken och i huvudet. Helt konstigt, men det går väl över som allt annat!

Efter att vi hade käkat middag idag så satte jag på en äkta barnfilm, På andra sidan häcken. Den var väl bra lite små rolig men den är nog inte menad för personer i min ålder. Jaja nu ska jag gå och lägga mig och drömma något fint. Kanske om Louise eller någon annan,vem vet ;) haha!

image71

söta djur, haha!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

asch såna filmer e för alla åldrar ;) haha

2007-11-19 @ 21:27:05
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0