Sanning eller konsekvens.

I går vaknade jag upp klockan 12:45 och fick en chock och lite halvt panne. Men hade inget vettigt för mig ändån förutom att jag städade mitt rum skinande rent. Klockan 18:00 stod maden på boret haha, och Jerry, Ann-Sofie och Liv var här och åt :)

Senare på kvällen tog jag bussen med Louise ner till lägenheten. Förfestade med några lite mer glada och några lite mindre glada. Men det var trevligt och vi fick användning av mitt sanning eller konsekvens spel ;) Förfestade som sagt fast vi inte riktigt visste var det skulle leda oss. Men vid halv elva tiden ringer Mattias och säger till Louise att det är fest i Åstorp,yees tänkte vi och ringde Helge som kom och hämtade oss och körde oss till underbara Åstorp haha. Där kom mitt sanning eller konsekvens spel fram än en gång. Och där var det lite roligare att köra det eftersom att ingen var blyg för att göra vad som stod på korten. Det var kul helt enkelt igår och det var ju bra.

Det värsta nu är bara att jag är så himla trött, ska ner till julskyltningen på råå ikväll som säkert många andra människor också ska. Den är väl ganska trist men jag menar man måste ju ställa upp,hålla på traditionerna. Det är ju ändå mysigt på något sätt. Gå där med sina nära och kära och titta på alla underbart vackra människor som passerar en. Hahah nej ska sluta skriva en massa skit nu och gå och ta mig en varm dusch för er som var intresserade. Ha det spade! Humorn är på topp jag vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0