Lördagens bravader.

Det hela började med att jag & Johanna åkte till willys med hennes kära far och inhandlade en massa mat och godsaker till kvällen. Tog sjukt långt tid eftersom jag och Johanna inte hade koll på mycket haha. Så när vi väl kom till stan igen så var klockan redan halv tre. Och klockan halv tre skulle Johanna vara på teatern och bli sminkad så vi fick typ springa dit. När vi var där blev vi visade runt och så,ååh jag vill på teater ;D Sen sminkade då Linda johanna och sen var hon snäll och sminkade mig också :)

När vi var klara var klockan typ halv fem och vi var sjukt hungriga eller jag var så vi köpte oss varsin en kebab. Johanna hade ju givetvis kyckling i sin förstår inte att hon inte tröttnar på all kyckling,snart kommer hon få vingar.
Haha sen var det bara hem till johanna och fixa och när vi står där i köket, jag gör sallad och Johanna steker kyckling så går strömmen,lyckat! Men med lite instruktioner från Johannas pappa på telefon så fick vi rätt på det eller ja Johanna. Jag var inte till så mycket hjälp jag var mest typ nervig haha. Fixade hela dagen och vid åtta hade alla tjejer kommit, de flesta var utklädda och fina och vissa inte hihi. Också åt vi och började förfesta. Vid tio tiden kom typ alla killar. Var sjukt mycket folk i lägenheten som vanligt men allt gick faktiskt bra och jag hade kul. Hoppas Johanna också hade det.

Men när klockan var typ fyra ville jag sova och gick och tvättade bort mitt smink osv. Men då hade inte alla gäster gått och det visade ju sig att dem inte tänkte gå iheller. Så mina planer gick i kras om att jag och Johanna ensamma skulle få sova i hennes pappas stora säng. För när jag öppnar dörren till hans rum så ligger det FYRA killar där jag bara nemen hej? Så la jag mig över allihopa mycket populärt. Nej men jag fick snällt gå och sova i Johannas rum så vi blev totalt fyra där. En sov i johannas korgstol hahha pallar inte men han hade iallafall den bästa kudden. Vid sex var helt tyst och jag fick äntligen sova. Men vaknade igen vid halv nio nio. Skulle gå upp och kissa och då hör jag ett konstigt ljud från fönstret går dit och på golvet kasar där runder en liten fågel och jag får panik börjar skrika och väcker johanna och de andra i Johannas rum. Stackars lilla fågel var helt vettskrämd men vi bar ut den och förhoppningsvis så flög den iväg men tror inte på det, den var typ halv dö :(

Vid tio var alla utkörda och lägenheten var städad så jag och Johanna gick och la oss igen. Vid två steg vi upp och det blev frukost på donkan haha.  Tack Johanna och alla andra för en jätte rolig kväll!

image65


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0