I gotta have Faith.

Sitter här och dricker te med vanilj smak och funderar på livet i allmänhet. Tycker det behöver hända något kul snart innan jag typ ruttnar och dör, haha nej så illa är det inte. Men jag håller mina tummar för att lördag ska bli en lyckad kväll att minnas och inte tvärtom. Idag har jag varit lite kreativ skrev ner allt på datorn som ska vara med på spanska provet, hela fem sidor. Det blir att plugga nu i helgen förutom lördag då förstås. Och i morgon efter skolan ska jag plugga. Kan inte fatta det, det är fredag och jag och louise ska sitta och göra ett jävla arbete haha pallar inte. Men vad gör man inte för bra betyg eller något?

I morgon ska jag bara ta det lungt är det planerat, äta god middag med familjen sen titta på idol och gå och lägga mig tidigt. Och nu måste jag hoppa isäng och börja läsa fråga Alice, som tur var inte ska redovisas muntligt nu på måndag utan nästa måndag. Tacka gud för det! ( Fast jag inte är speciellet troende.)

Måste bara säga en sak jag pallar inte att alla har så fina bloggar utom jag? Så någon gång nu snart måste jag ändra min blogg så den blir jätte fin. Måste bara komma på något speciellet som jag kan göra, har slut på ideér för tillfället tyvärr. Men det kommer med tiden tror jag. Det måste det göra helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0