Hate that i love you.

Dagen har varit bra fast jag är trött. Började morgonen med redovisningar, jag & Louise redovisade efter rasten och det gick ganska bra eller ja det gick bra. Någon hade tjuvkickat på betyget på redovisningen och jag fick vg- är faktiskt nöjd med det! Sen vann vi pris för den bästa redovisningen. Alla i klassen fick rösta och vår redovisning var tydligen gjord på bäst sätt. Så vi vann vars en mapp haha, men den var faktiskt fin. På geografin idag såg vi en film för ovanlighetens skull haha pallar inte hennes hue.

Ikväll ska jag,Johanna,Kajsa och Astrid äta på Cardinal. ska bli rikgit mysigt och gott ;D
Idag är jag på bra humör och det känns jätte skönt. Fast jag har lite ont i magen fast förutom det så är nog allt perfekt. Men nu kan jag inte skriva mer för jag måste gå och fixa mig sen ta bussen till stan,pussshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0