Fröken orange.

Vaknade upp idag efter 13 timmar sömn och mådde sämre än jag gjort på länge. Ont i huvudet och halsen + att det kändes som jag inte hade sovit en blund på hela helgen. När jag hade läst ut min bok som ska redovisas i morgon gick jag upp och satte på en film, Hairspray. Den var väl ganska bra men är inte så himla glad för musikalfilmer, det blir typ för mycket sång.

När mamma och pappa kom hem blev jag sjukt sugen på att färga mitt hår så jag & pappa åkte upp till citygross. Stod och dividerade lite och han tyckte att jag skulle behålla det bruna och färga det i samma färg jag alltid gör. Så jag följde pappas råd men när vi kom till kassan så ångrade jag mig plötsligt och gick och bytade till kastanje färgat. Vilket jag aldrig skulle gjort, men tänkte lite förändring kan väl inte skada. När jag sköjlt ut färgen märker jag hur oranget det ser ut i hårbotten och tänker att det säkert ändras när det är torrt. Så jag fönar det och nu är det helt torrt och här sitter jag med en hårbotten som går i en nyans av oranget. Gud vad snyggt! Fan alltså jag hoppas verkligen att det bara ser ut så här när det är mörkt ute. Hoppas hoppas att det blir snyggare i dagsljus. Annars dör jag.

Nu har jag precis börjat med min bokrecension på engelska. Och sitter här och inser än en gång hur dålig jag är på engelska. Också ska vi redovisa skitet muntligt i morgon. Jag pallar inte, men vad ska man göra. Ikväll ska jag iallafall äta polly, dricka cola och tycka synd om mig själv för mitt fula hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0