Every breath you take.

Igår var det jätte gott och trevligt när vi åt på Cardinal och det var ju bra, tack så mycket flickor.  Idag gick vi två timmar i skolan mycket lönt må jag säga haha. Min dag har mesta dels spenderats med Louise, vi har varit lite duktiga och gjort klart rapporten på projekt & företaganade. Men sen har vi mest gjort ingeting och typ snackat en massa.

I morgon är det fredag och det är så himla skönt. Tycker att veckorna går så himla snabbt och det är ju bra. För då går det antagligen snabbt fram till jullovet också! För det är väl typ vad man har att se fram emot nu. Och snön och julen i största allmänhet. I morgon är det ju fredag som jag redan har konstaterat en gång innan men gör det igen och då vet jag inte vad jag ska göra. Ska iallafall titta på idol typ? Haha fan vad roligt då. Nej men på lördag ska vi ju fira Pesa så då får jag hoppas på att det händer något kul hos henne eller efter henne. Bra svenska.se,jaja nu har jag inget mer roligt att berätta hade inget roligt att berätta överhuvudtaget men vadådå? pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0