Dina tankar hörs ändå.

Godkväll, här sitter jag och sitter. Ska snart gå och sova men först ska jag skirva mig några rader. Idag var det ju då skola igen för Rönnowska efter lovet men jag var inte där. Eftersom jag har gått och dragit på mig en förskylning, sen kan jag väl erkänna att jag inte alls var sugen på att gå dit igen jag vill typ ha längre lov men vem vill inte ha det? I morgon är det onsdag och det blir ingen skola för mig då heller. Ikväll hade min kära mamma sminkparty men det var bara mamma som blev sminkad innan alla kom. Och när alla oj låter som vi var jätte många men det var vi inte men iallafall så kom då de som skulle komma och vi fick testa sån kräm och skit på händerna jätte bra men undrar om det är värt nästa 600 spenn. Sen fick man testa en massa krämer till ansiktet och sånt och det kostade också en massa hundralappar. Äh tvätta ansiktet med tvål och vatten så blir man jätte fin ;)

På torsdag måste jag till skolan och typ ta tag i mitt liv? två redovisningar skippar jag i morgon och ett prov missade jag idag. Så det får man ta igen och ja det är säkert mer asså jag pallar inte en positiv sak är iallafall att det endast är 28 skoldagar kvar till jullovet :D Nej nu ska jag gå och sova och knarka nässpray godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0