Aint no mountain high enough.

Godkväll mina vänner!

Helgen blev inte riktigt som planerad. Blev mys i fredgas med mamma & pappa, tittade idol var faktiskt skönt att bara va hemma en fredagskväll och mysa. Det var ju planerat, men jag & louise skulle ju på en tripp till vårt kära grannland Danmark. Men planerna blev ändrade varför kan vi ta en annan gång. Var lite deppig hela dagen för att mina planer hade gått i kras. Men det ordnade sig och vi stack till bonnahålan Åstorp var meningen att vi bara skulle förfesta där lite sen åka och bowla . Men så blev inte fallet haha, utan vi blev tvingade till en fest i Åstorp som var så rolig att vi inte kunde slita oss ifrån den. Nej men det var helt ok, jag hade iallafall roligt och det är väl det som är huvudsaken. Blev dock av med Louise men vi återförenades hemma hos Chrolle där vi båda två sov.

I dag när vi vaknade fick vi sibylla mat och cola, sug på den du! Det var gott också byggde man på fettet någon milimeter också härligt! Borde inte sitta här nu har spanska prov i morgon, ett ganska stort sådant som antagligen kommer vara fete svårt. Men sitter här och intalar mig själv att jag kommer klara det jätte fint och att det kommer vara jätte lätt. Men när jag sa det till Louise så sa hon bara att det skulle bli svårt också fick jag tänka om igen så nu måste jag och plugga fast jag bara vill sova fy för vad det kommer bli jobbigt. För att det jag läser kommer in i huvudet lika fort som det försvinner därifrån. Fi fan vad sorligt. Ska sluta snacka massa gojja nu och gå och göra nytta som sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0