retro.

igår när jag vaknade tänkte jag att detta blir absolut ingen rolig dag,vädret sög och jag hade ingeting att göra men när jag hade käkat middag på kvällen ringer louise och säger att vi ska till retro,det lät ju som en bra idé tyckte jag.när klockan var 2110 tog jag bussen till stan med louise och vi gick hem till tulle han blanade några jätte goda drinkar och vi fick några shots,sen var vi tvugna att rusa ner till hh-ferries och ta båten som gick 2300.det tog oss tjugominuter från högaborg ända ner till hamnen där hh-ferries går snacka om bra jobbat ;D när vi kom ner där mötte vi fredrica och jenny.tog båten över softade i danmark ett tag sen gick vi in på retro.till en början var det mycket lite folk men sen kom det jävlar i det mera människor,vi dansade hela natten lång och på båten på väg hem mötte vi ali som är bäst ♥ han fråga om vi var hungria och det var vi ju så fick mad haha tack så mycket! haha och så roligt det var en sån liten neger stod och prata med mig så ali bara prata inte med min tjej haha så blev han tyst och gick.när vi var inne i hbg var klockan 0410 och det var bara att snällt vänta tills 219 gick klockan 0515 var hemma en halv timme efter somnade vid sex och idag är jag trött som bara den. tack tjejer för en trevlig kväll ;D bilder finns på: http://emiiliaa.bilddagboken.se

ikväll ska vi hem till malin,mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0