release me.

sol & bad hela dagen, love it ♥ har vatt på råå och solat och badat med mina små snuttor pesa & louise. och igår var jag,louise,my,kajsa & pesa nere på stranden och tog ett kvällsdopp dock var det bara jag,kajjan och lollan som badade riktigt gött sen stack vi hem till kajjan och mös sen så sov pesa hos mig och vi pratade hur länge som helst om skolan? ;o haha jag bara pesa vi har sommarlov haha.man har inte riktigt kom in i det att man verkligen är ledig.om en timmes tid ska jag ner till stranden igen och grilla och sånt med några man får verkligen passa på nu.man vet inte hur länge varmen håller i sig.har hört att det ska bli betydligt sämre väder på onsdag och det är ju inte så skoj.

idag när jag loggade in på min bilddagbok möttes jag av tre kommentarer av en anonym kvinna eller man våga stå för vem ni är istället? och jag fattar inte hur man pallar störa sig på att jag har bilder kvar på honom vad har det för betydelse? aja pallar inte  lägga ner mer engergi på det nu du får helt enkelt störa dig på dem bilderna punkt slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0