midsommarafton.

igår började med att jag gick hem till louise vid tre tiden,vi dukade,fixade med potatis,jordgubbar och en massa annan mat.sen gick louise in i duschen och jag började fixa till mig.också kom my,metsi,fredrica,johanna och efter ett tag kom även pesa,lovisa och sist men inte minst kom kajsa typ en timme försent haha men maten var inte klar så det gjorde ju inget.jag och johanna gick ut och plockade björkris och gjorde midsommarkransar av blommor johanna hade plockat i andras trädgårdar men visst blev dem fina.vid halv åtta tiden var maten äntligen klar var så himla hungrig,men åt dock bara en portion eftersom jag slängde i mig maten.också var det bara fram med drickan och börja dricka.hemma hos louise var det väldigt trevligt men tyvärr så gick alla tjejor åt olika håll under kvällen.jag hamnade på högaborg hemma hos alex,party party! väldigt många konstiga människor men det fick ju gå det med haha trevligt att träffa dig lina iallafall :) när klockan var tre fick jag snällt gå och ta bussen frågade en kille som var på festen om han kunde följa mig och snäll som han var gjorde han det trodde jag men nejdå hans kompisar gillade inte mig dem kallade mig något dumt så jag gick själv ända från högaborg till knutpunkten för när jag var i ga backen så stod där två slibbiga män dem bara stanna stanna jag bara hell no! och just i det ögonblocket ringde johanna och jag gick som en jävel ända ner till knutpunkten tog nog bara 10 min. 

image22
lovisas fina min,super söta pesa och hungriga jag ser dock ledsen ut haha ;p

Kommentarer
Postat av: angelina

åh, det var skit kul att träffa dig med :D
och sant, det var sjukt många konstiga människor där. grannen? HAHA problem!

2007-06-26 @ 14:47:12
URL: http://angelinah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0