love is wicked.

idag vaknade jag av telefonen klockan 1050 kul jag som ville sova länge när pesa hade vaknat var klockan halv ett och hon ville till stan och slösa pengar och ville ha mig som sällskap så vi tog bussen ner till staden,gick och kollade runder och gud vad mycket jag vill ha.helt sjukt,ge mig pengar.tjänar ju en del kanske i juli och augusti men dem pengarna kommer ta slut lika fort som jag får dem haha. iallafall vi var i stan ett tag sen åkte vi hem också körde jag pappa och billy till bk och krängde.nu vill jag att louise ska få tummarna ur röven och komma hit och va med mig jag saknar ju henne har inte träffat henne sen i tisdes och det är länge det.muhu ikväll ska vi mysa och se på film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0