igår var en regnig dag.

igår så var det dåligt väder och dagen sög faktiskt i största allmänhet och vår hem telefon funkade inte på hela 4-5 timmar så jag kunde inte ringa en jävel som kunde dela denna fruktansvärda dag med mig fatta hur synd det var om mig.och dagen gick och klockan blev sex johanna kom hit med moppen så körde vi ner till willys handlade chippe och dippa och läsk coca cola zero ♥ sen hyrde vi film på videocenter step up blev det oh herregud vad snygg han är som var med i filmen en redig drömkille.iallafall så var vi hemma hos johanna och tittade på film jag,johanna,emma,pesa,natalie,jeanette och kajjan :D alla tyckte killen i filmen var snygg utom pesa för hon tyckte att riki var snyggare är honom och snyggare än alla också förresten eller hur pesse? när filmen var slut satt vi på grease men natalie somna och pesa & jeantte gick hem så vi spolade fram till slutet sen gick jag hem och nannade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0