I hope you know.

igår var det onsdag och jag hade en mor och dotter dag med min mamma.vi badade i poolen den lilla pytte stund solen var framme och det var kallt vill jag lova ja fy sören! sen åkte vi till en sömmerka men hon ville inte sy in mina armar på min skinnjacka så vi fick åka till en i stan och hon gjorde det.kalaset gick dock på 400 kr ska hämta den i morgon men nu får jag den som jag vill iallafall.men det lönade sig ju inte att köpa den på rean nu aja sånt är livet.sen tittade jag och mamma film mycket bra.sen försökte jag gå och lägga mig tidigt släckte lite över tolv men somnade dock inte förrens halv två.

och idag vaknade jag av klockan 1130 haha det var jobbigt åkte ner till stan träffade lullu ;) åt på mc donalds bara en hamburgare men ändå.sen var vi i vårt kära grannland och köpte öl som vi blev blåsta på trodde vi men nej vi är bara så jävla osmarta ja skitsamma! sen hem också gick jag och träffade johanni länge sen snuttan.men jag var tvungen att gå hem vid nio för mamma skulle hjälpa mig och packa innan hon gick och jobbade.jag är en stor flicka men klarar inte det själv ändå för jag bara springer runder som en yr jävla höna.i morgon åker vi tjejer till ven ;D är borta hela helgen ska bli väldigt roligt.ikväll fick jag ett ryck och skrev ett brev till min farmor som jag inte sett på ett år.men ha det bra i helgen för det ska jag ha puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0