hyllingebuss pusspuss!

idag blev jag väckt klockan 1400 mamma och pappa var lite rädda så dem var tvugna att titta till mig dem bara lever du? jag bara ja men jag sover.haha gick upp och hoppade i vår fina pool haha kallt åta helvete men vaknade till liv iallafall.tog bussen ner till miatorp med pesa kl 1815 hyrde accepted faktiskt en bra film slutade bra trots allt också käkade vi chippe och gotte och drack cola förståss det är viktigt! och jag & pesa tittade på bilder från 05 och 06 vilka minnen som väcktes,herregud det var tider.speciellt 05 då var det inga bekymmer man var lycklig var dag,muhu! men jag trivs nu med det kan jag inte påstå att jag inte gör men då var något speciellt. aja det som har hänt har hänt man kan inte hålla på att elta om det man ska leva i nuet och inte titta tillbaka utan titta framåt och tänka hur många mer minnen man kommer få att minnas. t.ex på fredag åker vi till ven alla tjejer och festar och lyssnar på bra musik förhoppningsvis dock bara okända band men vem vet de kanske är bra ändå? fast jag tvekar.

lev livet idag, igår har redan varit och imorgon finns inte än!

image24

emilia och pesa 05 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0