en midsommarnattsdröm.

i morgon är det midsommarafton för er som hade missat det ;p i veckan har jag tro det eller ej faktikst mest umgåtts med min bror vi har vatt på väla och ja lite överallt.igår hann jag och johanna sola den lilla stunden solen var framme med olja och mög men inte fan blev vi brunare för det jag vill ha sol och minst 25 grader så man kan ligga på stranden och pressa.på kvällen kom min älskling hit alltså louise,gud vad jag har saknat henne hade inte sett henne sen i lördes då och det är länge,vi som brukar träffas varje dag.och som louise säger jag måste ha en daglig dos av henne för att klara mig.det kallas äkta vänskap bästis ♥ idag har jag forit runt hela eftermiddagen med hela familjen.först handlade vi pool,toppen väder för det nu förstår ni haha.sen var vi på väla där köpte jag skor,parfym,tröja till i morgon också fick jag en skinnjacka av pappsi,snäll han var för en gångskull haha nej pappa är alltid snäll men idag var han extra snäll.sen var vi på ekohallen och handlade och sen ner till willys och handlade mat så det blev en helrunda med hela familjen,härligt! i morgon då jävlar brudar mat och fest tillsammans sen vidare kommer bli underbart kul :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0