difference between love and he.

vad är det jag ser? solen är bakom molnen och gömmer sig,fan jag vill inte ha regn och speciellet inte nu jag är ju ledig hela juni pallar inte om det blir dåligt väder.iallafall har pressat hela dagen på stranden idag med louise,metsi & pesa :D götte.haha idag när vi var på stranden körde en kille världens sämsta raggningsreplik pallar inte hans hue,han bara; vill du ha sistan av min glass? eller så byter vi det mot ditt vatten haha jag bara nej tack.sen kom han tillbaka senare och då stod jag och louise och smörjde in varandra han bara; oh kan du inte smörja in mig också jag bara haha nej.sen så pratade jag med louise och inte med honom så sa jag; asså han är bög menade då han på radion,då svarar killen nej jag är inte det,en folk brukar tro det. HAHA asflabb!!  snart ska jag dra ner till gröningen med lite tjejor spela kub och mysa :)
 
  så här snygga var vi på bakken :D

Kommentarer
Postat av: angelina

HAHAHA fan vad skämmigt :D stackars kille hihi

2007-06-12 @ 19:25:40
URL: http://angelinah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0