call on me.

tisdag veckans näst tråkigaste dag? haha sov ännu längre idag vaknade vid ett.gjorde lite allt möjligt och åt frukost vid två.sen rullade dagen på och pappa kom hem från jobb och jag började laga mat idag igen fy fan vad jag är duktig,väldigt huslig! har tvättat också idag men inte städat idag men kanske i morgon? vid sju kom lullu till vi bakade negerbullar drack kaffe & spelade kort,mösigt sen såg vi på allsång på skansen haha pallar inte vissa folks huen hur fan sjunger dem? tondöva.se? sen gick hon hem och nu sitter jag här.

och på tal om den saken jag förstår att du aldrig mer kan lita på mig jag vet du sa det i förtroende till mig,jag har inget förtroende för dig längre jag förstår! men det är lätt för dig nu i efterhand att säga att du skulle berätta.det är klart du säger det nu för att lägga över skulden på mig det hade jag säkert också gjort.men du måste förstå en sak att även om du inte var i ett bra tillstånd så gjorde du fel och när man gjort en sån sak går man till den personen och berättar för vem vill ha ett förhållande med lögner? jag vet att gjorde fel mot dig jag får be om ursäkt men du är inte heller så bra själv för hade du aldrig gjort så. så hade jag heller aldrig behövt berätta för henne! men nu är läget som det är och det får va så här också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0