big girls don´t cry.

idag är det måndag,veckans jobbigaste och tråkigaste dag om man går i skolan eller jobbar.men jag då? som bara går hemma och tråkar för att det inte fanns något jobb åt mig i juni jag vill jobba,jag vill tjäna pengar så jag kan köpa allt jag vill och jag vill klara mig själv.slippa be mamma eller pappa om pengar,slippa låna pengar av dem hela tiden! men iallafall för att få dagen att gå i dag så har jag sovit ända till 12,ätit frukost med mamma i nästan en hel timme.sen har jag suttit vid datorn och jag har spelat the sims haha som alla andra gjorde när dem var kanske 13 år men man blir lite beroende det är faktiskt sant! det är som när man läser en bra bok man blir fast och kan inte sluta läsa.när jag spelar sims så lever jag mig in i deras liv och kan inte sluta att leva i deras liv.ja ni fattar? haha.jag har varit duktig idag också jag har städat mammas och pappas rum men jag gjorde det inte utan anledning nejdå jag tjänade 100 kr på det,så då kan man ju säga att jag har jobbat fast det tog bara en halvtimme men det var en välbetald halvtimme iallfall.när pappa kom hem från jobbet så följade jag med han och mamma och handlade på kära willys tråkigare affär får man ju leta efter? och jag köpte en bok på eko: ÄNGLARÖSTEN.så när jag ligger i min säng i natt och inte kan sova kan jag ta fram den.jag kan inte sova för att jag sover för länge om dagarna men jag menar jag har inget bättre för mig? när vi kom hem var jag duktig igen och lagade mat till oss.och nu sitter jag här igen,det var min dag iallafall den gick snabbare än jag hade förväntat mig.haha det låter sorligt när jag skriver såhär men ärligt vad ska man göra på dagarna när man är ledig och vädret suger? när ens bästa vänner antingen jobbar eller är iväg någonstans det finns lixsom inget visst jag kan ringa någon och träffa dem men jag är bekväm också jag orkar inte åka för långt för att träffa någon.och min bror är borta inte ens han kan jag va med han brukar annars alltid vara plan b precis som jag är för honom men vi tycker om varandra fast vi skriker och bråkar och har oss.jag tycker om han iallafall.

image25

jag & louise. louise jag saknar dig har ju inte träffats sen i fredes ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0