anything.

idag har jag tagit årets första dopp nådigt kallt eller vad och jag har syndat skippade träningen och när brollan kom hem hade han godis med sig som jag givetvis åt upp för att han hade väl dåligt samvete för att han hade ätit det eller något.sen när vi hade badat så åt jag en stor glass med två stora kulor choklad och blåbär,mums.mitt röda ansikte är inte rött längre utan har fått en mer brun liknande fräg,great. i morgon bär det av till bakken med "klassen" max 10 personer ställer upp och åker med dem andra 7 har olika anledningar till att stanna hemma vissa bra och vissa dåliga,aja vår lilla trupp på tio personer kommer bli bra och vi kommer ha så jävla kul! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0