älskade morfar.

morfar jag saknar dig ;/ åh nej nu kommer tårarna igen jag vill att du ska vara här hos mig.jag vill att du ska komma hem till oss sätta dig i trappan och "hämta andan" jag vill att du ska sitta vid bordet och äta med oss trots att du harklade och hade dig.jag vill att du ska komma hem till oss och sätta dig runt köksbordet och säga till mamma att du sett billig mat på maxi eller billiga skjortor till dig,det var så gulligt nu när man tänker efter. du kom alltid med kakor till oss och när dina onsdagstanter hade varit hos dig kom du alltid med det som blivit över.du tänkte alltid på oss.ibland var du hemma hos oss mer än en gång om dagen.ibland när man hörde din bil utanför sa eller tänkte man åh nu kommer han igen.hur kunde vi säga och tänka så? jag tänkte aldrig på att det skulle komma en dag då du inte fanns här hos oss.det är inte förrens man förlorar något man inser hur mycket det betyder.och alla gånger jag har varit och handlat med dig,men på sista tiden när jag blev äldre tyckte jag inte det var så roligt,men när man var liten då var den rena nöjet att handla med morfar.och alla gånger jag städat hos dig och suttit och ätit med dig vid ditt köksbord jag saknar det och jag saknar dig ♥


Kommentarer
Postat av: angie

:( usch vad jobbigt.
det är sant, man måste faktiskt värna mer om dom äldre människorna. gud jag kan inte ens tänka mig att förlora mormor/morfar/farmor ..

2007-06-26 @ 14:45:15
URL: http://angelinah.blogg.se
Postat av: johanna

aw älskling ;/

2007-06-27 @ 21:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0