you can hold my hand if you want to.

tisdagens äventyr började med att louise och hennes mamma + syskon hämtade upp mig och vi åkte till hembyggdsparken i ängelholm.träffade hennes mormor och morfar och hennes moster och kusiner hela släkten också jag den inbjudna kompisen haha.käkade mat och sånt mys och lekte med ella lite (: sen åkte vi hem till louise mormor fikade och fixade till oss och begav oss ner till tåget som gick 1713 mot båstad men som givetvis var försenat! kom fram och gick en lång runda ner till stranden där vi tog upp vår picknick och vårt vin.mös och sånt sen kom pesa och vid nio tiden gick vi in på rixfm säger bara fy fan med folk man kunde knappt se scenen det var fan inte ens kul bara jobbigt.kvällens bästa var lätt pommesen men ett minus för att dem var för värma.vid elva var skiten slut och vi rörde oss mot bilen och vi gick och gick sen kom vi fram.jag valde rätt väg pesas pappa: upp eller ner? jag bara upp och det tog inte ens en kvart att komma ut från båstad,wiho.jag & louise blev avsläppna i ängelholm och jag fick skjuts vidare till nästa ställe.vaknade upp idag efter 5 timmar sömn.jag är sjukt trött nu också ska jag jobba i morgon och upp om 10 timmar,det behöver jag,skönt! innan idag käkade jag & louise på haket jag har längtat efter kebab så himla länge också äter vi då kebab och när jag kommer till mitten så hittar jag en typ tejpbit/plastbit som satt fast i kebabkötet fattar ni? så jävla äckligt,sa givetvis till dem på haket och dem kan suga sämre service kan man fan inte få.haket suger förstår ni? ät inte där ni kan få plats och skit i maten kanske är det ett plåster nästa gång vem vet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0