venfestivalen.

fredag: det började med att jag,pesa,louise och linda fick skjuts ner till landskrona av pesses pappa för att kunna ta båten till ven.där nere träffade vi kajsa,my,jeanette,natalie.oh herregud vad vi hade mycket saker ja sånna är väl tjejer! båten över tog ungerfär en halvtimme när vi var framme så gick det som tur var en buss upp till festivalen.för inte en chans att vi pallat gå med all den packningen vi hade.bussen var ju nog bra och nog inte varm men den var bättre än att gå.när vi kom fram packade vi upp tälten och satte igång engångsgrillarna för alla var svin hungriga.
hamburgare med smul börd och socker ketchup stod på menyn men jag hade fan i mig kunnat äta vad som helst då t.o.m korv nej där ljög jag ;) haha.när vi hade ätit hade vi förfest i mys och deras tält men tyvärr blev det för mycket folk så jag och louise fick inte plats haha.så vi gick till hennes kusin och bjöd in oss själva och det blev fest i cirkus tältet haha tältet var så jävla fult.och det var så jävla härligt på hela "campingen" eller ska jag kalla det åker ja hur som helst så var det fest i alla tält på hela campingen så jävla underbart.fy fan vad jag hade roligt denna kvällen tack ♥

lördag: vaknade upp tjugo i fyra efter typ en och en halv timmes sömn,pigg och glad nej fy fan och våra grannar hade fortfarande fest.vi försökte somna om utan att lyckas och pesa satt på musik och sen ville våra grannar överrösta oss och det fortsatte dem med hela morgonen och deras vän åke med hiv pallar inte deras huen dem var inte tysta en enda sekund det var åke hela tiden haha.men lyckades slurma till en timme igen vid sju tiden men vaknade av en smällare fy fan vad rädd jag blev.hela dagen gick åt att spela kort in och ut med brasse stolarna när regnet kom tyvärr var det ju inte allt för fint väder det åskade och blixtrade också t.o.m och vi käkade kebab pizza för 89 :- och det var dock inte världens godaste iheller och magen blev ännu sämre av pizzan.men när kvällen kom så kom solen underbart.men min mage mådde trots allt inte bra men vi började festa utanför vårt tält ändå.fick besök av massa konstiga människor både glada och otrevliga det är sånt man får ta.men för det mesta stötte vi bara på en massa glada människor för visst ska man vara glad när det är festival.även denna kvällen hamnade vi i cirkustältet fest igen.sen klockan 2200 var det joddla med svin så jävla grymma,as bra helt enkelt fy fan vad gött det var.alla dansa skrek och sjöng.när joddla med siv var slut blev det ganska dött överallt på hela campingen och festival omårdet men jag louise och våra två nya vänner ville efterfesta men det fanns ingen efterfest så vi tittade på pantad voice ? haha nej jag vet inte värsta hårdrocken.sen satt vi fyra utanför vårt tält och frös haha.sen kröp jag och louise in i vårt tält och dem i deras.denna kvällen var också så jätte rolig men båda var roliga fast på olika sätt.

söndag: denna natten var det inte många efterfester så vi fick faktiskt sova fem hela timmar precis vad man behövde.blev väckta klockan åtta bussen går om en timme så det var bara upp och hoppa och börja packa ihop sina grejer.och packa i hop tältet som var skit lerigt.iallafall tog bussen sen båten till landskrona också kom fassilassi och mor och hämtade oss.

tack alla så himla mycket för en helt underbart rolig helg detta blir verkligen något att minnas.

image29

jag mycket snygg.

image31

louise ännu mycket snyggare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0