solsken.

idag är det hyffsat fint väder 27 grader lite stackmoln som blåser i väg snabbt över solen på några sekunder, framåt eftermiddagen avtar viden och molnen försvinner,ellerhur louise? jag kan visst bli en väderflicka. idag vaknade jag vid halv tolv skönt att sova ut eftersom jag jobbade igår och blev trött.nej det var faktiskt inte jobbigt,jag bara gick där bland bilarna och delade ut lite reklam ganska soft.fast man blir något irriterad när folk inte ens kan väva ner rutan och fråga vad jag vill bara.utan dem bara skakar på huvudet,idioter.idag har jag solat i min stora trädgård haha nu när vi har poolen där är den ännu mindre men iallafall också har jag badat lite,svin kallt men väldigt avsvalkande eller avkylande? ja jag har ingen blev iallafall inte varm längre,sen solade jag lite till.sen fick jag till och med ut min bror i solen och jag tvingade honom och bada också så fick han också lite friskt luft! men sen hade vi tråkigt och då gick vi och köpte godis ;o icke bra men det var gott.imorgon ska jag lära mig något nytt på jobbet jag ska stå och vinka bilar och hjälpa tröga människor i automaten det är inte bara jag som inte är teknisk utan många andra också.iallafall så nu kan jag bara stanna i olfoström med louise i helgen har inte berättat det för henne än för hon svarar inte i sin telefon antar att hon inte kommer bli glad när jag överger henne men vad ska jag göra dem tvinga mig iprincip först ringer chefen och jag säger att jag inte kan nästa vecka och då  ringer mamma och blir arg för att jag tackar nej till jobb så sa jag okej jag kan jobba om ingen annan kan också var det ingen annan som kunde så då ringe agneta och sa att jag skulle jobba nästa vecka och kanske nästa igen.förvisso är det ju bra med pengar och jag jobbar bara från 1000 till 1400 men ändå.jag som verkligen ville komma bort härifrån får vara borta lite iallafall.jag sitter här nu och faktikst har lite ont i magen jag är rädd att
louise ska bli sur på mig nej hon kommer förstå.aja ikväll ska jag till johannes,ha det gött ät kött!

image36

säxi tjaj? haha pallar inte mitt hue.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0