prayer for the weekend.

måndag igen och back to work.började tio idag men innan jag började jobbade var jag på sjukhuset på ögonmottagningen och fick bekräftat efter ett år att jag har en vagel i ögat som ska opereras bort men frågan är bara när? står på en kö för där är antagligen fett lång väntetid.jag vill bara få bort den nu.stör mig något fruktansvärt på den.men det låter faktiskt ganska läskigt att dem ska vända hela ögonlocket uppåt och sen skrapa ut själva knutan,äh det ska nog gå bra.iallafall efter jobb kom hela familjen och hämta mig och vi körde till väla där det skulle slösas pengar. köpte mig: ett par nya svarta byxor,ett linne,underkläder & smink.i morgon är det jobb igen och efter jobb ska jag faktiskt till väla igen men inte för att slösa mer pengar utan för att hålla johannes sällskap.men nu ska jag min sju och dag då och sova,godnatt gott folk,ha det!

Kommentarer
Postat av: hihi

du är en bajskorv

2007-07-31 @ 14:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0