over my head.

torsdag: jobb, fick jobba tillsammans med sabina.på kvällen åkte jag till landskronakarnevalen med louise där träffade vi sen fredrica och en massa andra :)
fredag: jobb igen,på kvällen var det fest hos linda,trevligt! sen vidare ner till stan,till karnevalen.
lördag: vaknade upp efter inte mycket sömn och åkte och jobbade igen.på kvällen blev det ingen karneval utan det blev film hemma med johannes bara.sen sussa han här.
söndag: också var det jobb idag igen,skönt att vara ledig nu och jag får trots allt lite pengar till festivalen,mycket bra!

nu är det äntligen fint väder,jag hoppas verkligen det håller i sig för imorgon ska jag och louise till stan sen ska vi ligga i min trädgård och pressa och kanske bada lite om det inte är för kallt,men jag badade faktiskt idag inte så kallt fast det var kanske för att jag var varm.detta blev ju intressant! nej nu ska jag sova,pusssshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0