när vi glömmer tid och rum.

dagen började faktikst bra.vaknade vid halv tolv och redan sen igår kväll hade jag varit sugen på pannkakor och suget efter pannkakor fanns kvar även när jag vaknade så jag gjorde pannkakor.för det första gjorde jag fel med smeten tog 2 dl för mycket mjöl så det smakade bara mjöl men det fixade jag till och sen så hade vi inget margarin så jag fick ta typ lätt margarin som min bror och dem hade på midsommar alltså det är ju typ vanligt smör haha och jag har aldrig misslyckats så med pannkakor innan det såg ut som typ katt mat och smakade degigt haha mums.jag vill ha riktiga pannkakor sånna som min mamma gör :) idag var min bror snäll iallafall någon timme enda tills han skulle gå och sova som vanligt pallar inte hans hue och jag skulle städa och ville lyssna på musik. han får ryck och kastar sin mobil på mig men missar så attt den går i sönder hahah lika gått åt honom så nu får han betala 600 spenn i självrisk,muhuhu skadeglädje.

på lördag ska jag jobba på mammas jobb ska vara en vandrade reklampelare.vilken tur att det ine är så många som åker med hh-ferries för då hade jag skämts fast det kommer jag göra ändå.men jag tjänar pengar och det är antagligen bara en början sen kommer jag nog att dela ut reklam hoppas jag.för det verkar ju inte som det blir något jobb på mollberg.hon ringer jo visst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0