man vet inte vad man har förrens man förlorat det.

Godkväll mina vänner!
imorse fick jag vakna av klockan 1100 inte tidigt men det är ju faktiskt jobbigt att vakna av klockan fast klockan är mycket,ja ni fattar,haha.tog bussen ner till mammas jobb vid halv ett tiden pratade med chefen och fick sätta igång och arbeta dirket dock var jag bara där i två timmar men ändå.ska jobba på lördag ju och nej nej jag och en annan tjej frida vi ska gå i stan med reklamskyltar i nästa vecka fy fan vad det kommer bli pinsamt oh herregud,men jag ska nog överleva får ju trots allt pengar för det men det kommer se roligt ut tro mig.käkade på donkan idag jag som skulle vara nyttig,veckan började ju trots allt bra men sen spåra det ut ja så brukar det alltid bli måste typ ha någon form av sjukdom? nu ikväll skulle jag träffa min kära vän louise men hon skulle gå och lägga sig när klockan var sju så vi ses väl i morgon åh i miss you ju länge sen nu,ni fattar inte jag har inte fått min dos av henne jo på telefon men det räknas inte.men johanni panni skulle iallafall inte gå och lägga sig klockan sju så jag gick bort till henne och hon satt på freedomwriters för typ 56 gången men vi spolade och låg och snackade och skrattade åt folk i skolkatalogen haha pallar inte vissas huen.sen "spelade" vi spel men vi hittade inte det pappret med reglerna så det gick inte så bra haha.

asså jag kan inte fatta det vi har haft sommarlov i en månad nu och det är enbart 6 veckor kvar fattar ni hur fort det kommer gå? och vi har typ haft 5-6 dagar man kan ha legat på stranden,detta är skandal kommer inte sommaren snart så dör jag.det är juli månad och den lilla färg man fick i juni är borta för länge länge sen! dem har lovat sol på måndag och jag hoppas verkligen dem håller vad dem lovat för vad är ett sommarlov utan sol egentligen?

image32

wallis och fockis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0