jag fes på karlsson på taket för att jag är så jävla snygg!

idag tog jag bussen ner till jobbe skulle lära mig lite nya grejer.kom dit och fattade typ lite på automaterna sen gick det bra när mamma stod brevid haha så jag lärde mig det och det var faktiskt ganska kul att hjälpa folk,jobbade fyra timmar sen kom pappi och hämtade mig om min kära mor och vi åkte och hämtade lite grejer hos mammas bror sen vidare till willys och handlade,jette ruligt! när vi var hemma åt vi tacos,mums säger jag bara fyfan vad det är gott rent ut sagt.och nu har jag packat klart till i morgon också,duktigt av mig för er som inte vet så ska jag ju åka till olofström och bo i skogen med louise & fredrica m.f.l kommer bli hur mysigt som helst är ju med dem bästa bruttorna lixsom.men jag kommer ju hem på söndag för att jag ska ju upp och jobba på måndag suck men får tänka på pengarna och mammi fyller ju 44 på söndag så då kan hon iallafall få en liten grattis kram :) men nu när jag åker hem tidigare därifrån så kommer jag sakna min louise väldigt mycket <3 men vi ses på onsdag och sen på torsdag är det party :D helsingborgsfestivalen 07 ♥ låt den bli underbart rolig!

image39

man kan bara älska henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0