it hurts.

ibland när jag sneglar på rosen som hänger på min vägg så fin så tänker jag på dig.den är röd och grön och kommer aldrig vissna ej heller dö.när jag fyllde 16 så fick jag den av dig och jag vet vad du tänkte,du ville aldrig att jag skulle slänga den som jag kanske hade gjort med en riktig.på tisdag är det två månader sen,två hela månader utan dig.det är ingen som förstår hur jag saknar dig.visst det var bäst att du somna in men inte för mig jag behöver dig du var alltid glad trots att du inte mådde bra,hur sur jag än var så fick du alltid mig att klämma fram ett leende.på tisdag ska jag gå ner till dig och lägga en blomma och tända ett ljus.fast jag vet inte vad jag tror om du ser mig eller ej? eller ser och ser om du vet att jag kommer va där.för egentligen vad kommer efter döden? mycket frågor men inga svar jag vet iallafall att du var världens bästa morfar ♥ du är saknad av mig och många många andra.


Kommentarer
Postat av: lina

milan .. det är klart han ser dig :) & jag finns alltid här om du vill prata ♥

2007-07-09 @ 00:00:39
URL: http://angelinah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0