helsingborgsfestivalen 07

- torsdagen: efter jobb var det bara att åka hem och duscha,fixa till sig, sen bort till louise där redan några tjejer var.sen började vi grilla hamburgare,mums. och det kom ännu mer tjejer.vi festade och hade det skoj tills klockan var typ tio sen stack vi till stan haha nej men alla splitrades då men det var kul ändå.istan åt louise kebab med hela huet och jag åt langos med hela huet.haha åkte även karusell,fly jätte ruligt nej den är något trist faktiskt.klockan ett när allt började stängas ner åkte vi hem till louise och efterfestade,mycket människor och ingen koll från festfixaren så jag fick ta över och jag hade också mycket koll.denna festivaldagen var lätt roligast! somnade vid typ fyra.

- fredagen: klockan ringde halv nio och jag skulle upp och jobba,pigg och vaken? nej fy fan vad jobbigt det var.dagen gick snabbt iallafall och jag åkte hem och sov ett tag sen var det bara att fixa sig igen och gå hem till louise och denna dagen var vi nog ännu mer tjejer.och man var ju inte lite seg men det fick gå ändå.vi var inne i stan vid tio och jag skulle tvunget ha kebab fast att halva helsingborg var på kebab house så vi missade början på joddla med siv men vi missade inte kaj som är gay och det var det viktigaste av allt! haha sen träffade vi johannes och åkte hem till louise och trodde att vi tre bara kunde gå och sova men nejdå? då kommer en massa folk jag ej gillar men nog om det!

- lördagen: oh herregud vad trött man var denna dagen och stackars johannes som skulle upp och jobba efter tre timmars sömn,yes! jag kunde iallafall sova hela dagen och det gjorde jag tills louise ringde och väckte mig.när det blev kväll kom louise hit och åt,grillat oxkött och potatis halvor och såklart fetaost sallad.sen gick vi hem till henne där emmie och fredrica redan var.vi fixade till oss och sen kom bara två personer till och festen kunde börja skönt att vi inte var så många faktiskt.vid tio tiden tog vi en taxi ner till stan.gick och kollade på alla stånden och jag fick köpt mig ett par snygga rosa "foppa" toffler också köpte jag söta grisar till.det var lätt kvällens bästa mina toffler,haha. jag och louise köpte även likadana armband så nu har vi bevis på vårt bästiskap haha!

Festivalen 07 var dock inte lika bra som 06,helsingborgsfestivalen är helt enkelt överskattad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0