fantasi

är det vi vill ha men verklighet är det vi får! jo tack.som idag jag fantiserar om sol,bad och mys men nejdå? istället är det molnigt,kallt,blåsigt och dessutom så jävla tråkigt.jag får panik när jag tittar ut genom fönstret varje morgon är det inte regn så är det molnigt detta är sjukt vart fan tar sommaren vägen? louise har bett till gud det ska jag också göra,fast att jag inte tror på honom.fattar inte varför han straffar oss? vad har vi nu gjort för fel? översvämingar hit och dit i sverige kan det inte vara varning för skogsbränder för att det är så varmt nejdå bara regn och regn.snart är denna månaden också slut och då är det bara augusti kvar och sen är man på skiten igen.visst händer det en massa saker till som t.ex: båstad imorgon,landskrona karnevalen,helsingborgsfestivalen,kanske en sista minuten resa i augusti också hade jag skrivit en massa sol & bad? men det tror jag inte mycket på nu haha! är detta ett skämt eller vad är det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0