an angel.

länge sedan jag skrev nu faktiskt,för dåligt av mig! iallafall på fredagen bar det av till skogen med  fredrica,louise och louises familj,skönt att komma bort ett tag bort från vardagen men det var dock också väldigt skönt att komma hem och duscha och göra sina behov på en riktig toalett.i måndes jobbade jag och slet men när klockan slog två slutade jag för dagen och åkte hem till johannes som överaskade mig med hembackad pizza,mums! på tisdagen var det jobb igen och lika så idag.och när klockan var två åkte jag & min kära familj över till grandlandet för att inhandla lite alkohol.i morgon är det den efterlängtade helsingborgsfestivalen och jag ska ha så himla skoj.det blir samma som förra året förutom att jag ska upp och jobba på fredag och kanske lördag,skjut mig serriöst! äh jag skiter i vilket kommer inte lägga mig tidigt för det.

dagens inköp:
-  ett par röda shorts
- en vit blus kan man väl kalla det.
-  ett fat till prydnad.
-  tre par skor: gråa pumps,svarta klacka skor och ett par svarta "vanliga" skor.
- alkohol

Ha en underbart rolig festival för det ska jag ha,vi ses i vimmlet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0