You make me smile.

Blev inget lussebaknade med min mamma efter som hon skulle jobba kvällen. Men men vi får ta det någon annan dag. Idag har min bror och jag varit hemma själva är det fortfarande,så han fick laga mat mums. Blev räkmacka till förrätt och sen blev det hasselbakspotatis med kycklingfilé så sjukt gott. Han är bäst på att laga mat och några skratt hann vi också med.

På geografin idag blev det ännu mera Indien fast denna gången på film för ovanlighetens skull haha pallar inte vår lärares hue. Men det var faktiskt en bra film, men lite störigt så sitter vi och kollar på en film i över två timmar också får vi inte se slutet haha det fanns tydligen inte mer haha pallar inte men hon berättade så det var ju tur.
Just nu är jag fett uttråkad jag vill åka och hyra film men det vill inte min bror han tycker jag ska åka ner och hyra den och sen ska han ändå titta på den? Haha ofta.

Kom och tänka på en viss person innan när jag cyklade till affären och handlade coola. Hade mina rosa tofflor på mig också var det den vägen. Men jag tror jag gjorde rätt ändå i det hela men jag kan ändå tänka på hur det hade varit nu om jag inte hade gjort så.  Det är också sjukt tråkigt att vi inte ens har snackat med varandra på typ flera veckor och inte ser man dig ute iheller. Måste erkänna en sak att jag faktiskt saknar dig ibland.
Jaja det är sånna tankar man får ibland men livet går vidare. Nu ska jag gå och trakassera min bror han blir så glad då :D

image79 sötisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0