Who knew.

Fy fan vad jag hatar måndagar, kan inte hjälpa det men på något sätt är dem ju så himla hemska. Söndagar är till och med bättre än måndagar. Men skolan idag var faktiskt helt okej, man ska ju faktiskt inte klaga nu när det knappt är något kvar av denna terminen. Är ju fri från läxor resten av detta året nu också. Och det är ju hur skönt som helst.

Efter skolan trodde jag det skulle bli en tråkig dag eftersom jag då är så negativit inställd till måndagar. Men Johanna lyckades rädda min måndag. Det blev en bra eftermiddag och kväll med mycket skratt och prat tack för det  ♥

Idag är det bara en vecka kvar till Julafton och det har jag väl blandade känslor för. Har inte riktigt fått den direkta julkänslan men det kommer.. Kan kanske bero på vädret? Haha, för här hemma är det ju relativt juligt.
Nu är de endast 3 dagar kvar i skolan sen är man ledig i 18 dagar det ska bli så skönt ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0