Vilken besvikelse.

Måste först berätta att jag äntligen har hittat ett par stövlar,lite stora kanske men annars perfekta. Jag är helnöjd! Min kväll har spenderats med Johanna och det har varit trevligt som alltid.Vi har krängt fruktsallad med grädde och smält choklad,mums säger jag bara ;D

Vi har även tittat på idol som 2 andra miljoner i vårt avlånga land också har gjort. Amanda har varit min favorit ända sedan start. Jag var 100 % säker på att hon skulle vinna. Ringde till och med och röstade 4 gånger,har aldrig röstat innan men nu tänkte jag att jag fan skulle stödja Amanda jag menar min röst kan ju vara avgörande.
Men så blev det inte, Marie vann till min stora besvikelse. Marie är en jätte duktig sångerska hennes röst är gudomlig men hon har inte allt som en artist ska ha. Hon kan sina ballader och det är allt.
Amanda däremot hon har allt: scenspråket,dansen and you name it. Visst hennes röst är ju kanske inte lika fin jo det är den fan i mig men ja dem två är helt olika.

Men som vi alla vet att alla som har vunnit Idol har inte blivit så stora dem har släppt sin skiva en vecka efter finalen sen händer det inte så mycket mer med dem. Dessutom blir skivan halvkass på grund av att det får ta max en vecka typ att spela in den.
Däremot tvåorna dem har alla blivit större än ettorna. Så på ett sätt kanske det var bra att Amanda inte vann för jag vill och tror att hon kommer bli stor. Torts att hon inte vann är hon en vinnare i mina ögon.

image80

image81

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0