Ugly Emilia.

Haha det kallade min pappa mig för när jag kom innanför dörren. Bara för att jag hade varit hos Johanna och tittat på Ugly Betty och det värsta av allt var att han tyckte det var sååå roligt. Iallafall tyckte det var lite löjligt idag alltså Ugly Betty haha fast det var ju bra ändå eller något.
 
I morgon kommer bli en onödig dag i skolan och idag var det lika så. Hade två lektioner idag,på spanskan tittade vi film och spelade spel och på samhällen såg vi på en konsert som vår lärare hade varit med i,företagsrock 05 nog sött haha. I morgon ska vi ha två lektioner som kommer innehålla film och prat? Ganska lönt? Eller inte..  Men jag menar palla få frånvaro? Nej faktiskt inte. Så jag och Linda ska dit och göra det bästa av situtationen typ spela fia med knuff om hon hittar det och sen ska vi ta en massa foton på oss när vi har typ roligt i skolan ;D

Nu ropar sängen på mig så jag får väl bege mig dit och skippa att duscha nu, asså jag och Linda har snackat om det typ ett tag jag menar vem fan pallar duscha nu? Inte jag iallafall.. Det gör inte hon heller så jag är inte ensam iallafall skönt. Hahah ska sluta snacka en massa gojja eller goja nu, pussshej natti natti :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahha, jag duschade faktiskt :)
vi spelade verken fia med knuff eller tog bilder :(

2007-12-19 @ 14:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0