Torsdag den 27 december.

Gick upp till klockan idag ockå,fast lite senare klockan 11:00. Skulle nämligen åka till stan med min käraste. (Louise då för er som inte förstod det.) Gick på stan och hittade mig en tröja eller ja typ klänning på kära gina. Louise hittade också sig några fina grejor på mellandagsrean. Sen åt vi romantiskt middag på Österns pärla, oh gud vad gott det var ;D Älskar chippemat!

Efter att vi var mätta och belåtna åkte vi hem till Louise. Spelade barngeni som är för barn mellan 8 - 12 år, men trots det var vissa frågor väldigt kluriga ändå. Till exempel " Vilka var det som blev inlåsta i ett pepparkakshus? " Och jag svarar de tre pepparkaksgubbar och trodde självklart att det var rätt. Hade noll koll på att det var Hans och Greta jag menar vem fan är dem lixsom? Haha, men nu vet jag iallafall.

Nu ikväll har jag varit i stan och fikat med dem jag ska fira nyår med ;D Kom efter mycket om och men fram till vad vi skulle äta och sånt. Inte lätt med 6 tjejer med 6 olika viljor. Men det blev bra till slut ändå och förhoppningsvis så kommer nyår att bli lika bra och rolig som vi har bestämt. Nu kallar sängen, Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0