This moment.

I går kväll blev det fest för min del. Jag gick hem till Louise vid halv åtta och började partaja lite. Lyssnade även på gamla godingar och hade det hur trevligt som helst. Sen tog vi bussen till stan och mötte Linda ;D
För att senare åka vidare till festen på Husensjö. Var ju inte världens roligaste fest må jag säga men det fick ju gå, till ju ganska osocial motklockan ett ialalfall. Jag var ju ganska osocial mot mina festvännner och det ber jag om ursäkt för. Råkade ju hamna i en lång diskussion med födelsedagsbarnet. Nog om det, var hemma vid två tiden och hade sjukligt ont i min mage fy fan säger jag bara trodde jag skulle dö. Men vaknade upp levande idag och tur var väl det.

Idag har jag varit duktig tycker jag, sov förvisso till ett men det behövdes. Sen har jag solat kanske inte så duktigt? Men det behövdes det med. Och Johanna var här idag och lånade datorn så då kunde jag inte sitta här vilket var bra så jag städade mitt rum och byttade rent i min säng. Sen har jag gjort båda min engelska läxor och det känns skönt. Snart kommer mamma hem och då ska vi äta tacos, gud vad det ska bli gott! Är rikgit hungrig. Sen ska jag bara mysa med mamma idag,titta på shrek och så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0