Tankar och funderingar.

Vad har egentligen hänt med mig? Det tråkiga är att det jag sa till dig mamma är sant eller så är det bara så att jag tror att jag är sån, jag kanske inbillar mig?  Men varför blev jag ledsen, när jag egentligen inte har något alls att vara ledsen över. Jag har världens bästa familj som älskar mig för just den jag är. Det är snart Jul och trots det är jag inte glad? Men jag lyssnade faktiskt på dig mamma,tog till mig vad du sa och jag lovar att jag ska försöka att vara lite mer positiv, livet borde ju bli lättare då. Antar att man har sånna här dagar ibland men det går väl över som allt annat. Men det är ju inte precis upplyftande med detta vädret. Hade varit lite bättre om det hade varit vitt istället för grått och sol istället för moln. En vecka i något sånt här paradis tror jag hade varit rena medicinen:

image85

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0