Söndag.

Pallar inte att jag hade skrivit värsta inlägget och att det bara försvann och inte fan sparades det i utkast i heller för jävla dåligt stil haha. Så nu får jag väl sammanfatta de gångna dagarna lite kortfattat.

I fredes: var det party för hela slanten i en lokal på kemira. Julia fyllde år och det skulle firas, tack så mycket Julia och alla andra,jag hade skit kul.

I lördes: blev det bio för min och Johannas del såg Good Luck Chuck, riktigt rolig film.


Idag: har jag och louise handlat mat till nyår och sen har jag spenderat resten av dagen tillsammans med Johanna ♥

I morgon är det NYÅR ;D hoppas på en kanon kväll och önskar alla ett gott nytt år!

image91


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0