Savior.

Söndag idag sov nästa lika länge idag igen men vaknade med ett ryck och gick upp och städade hela nedanvåningen tradigt värre, men hade lovat mamma!
Sen var jag ute och gick en runda med Louise och hennes två vovvisar. Sally blev trött efter ja kanske 60 meter så jag fick ta Tessie och Louise fick bära lilla Sally hela vägen haha awe. Sen har jag inte gjort något mer vettigt idag väldigt händelserik dag må jag säga. Men har faktiskt tittat på en bra film Savior väldigt sorlig. Den handlade om... Om ni ville veta fast jag tänker berätta ändå. Den handlade iallafall om kriget i Bosnien på 90-talet. Och krig är ju väldigt sorligt som alla vet så han tjejen han träffade dog i sånt mass mord typ. Ja så vet ni det hahha!

Nu är det bara fyra dagar kvar i skolan sen är det lov. Skönt som bara den. Och förresten den 18 januari ska jag operera mitt lilla öga, gud vad hemskt. Kommer nog inte se på resten av dagen, men nu kommer jag äntligen att bli av med skitet. Jaja ska inte berätta mer ointerresant nu ska väl gå och sova antar jag, Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0