Pictures of you.

aTrodde att gårdagen skulle bli en hemmasittar kväll men så blev inte fallet. Åkte ner och fikade med några töser och det var mysigt.Men tog bussen hem redan klockan 22:45 för louise hade nappat upp en fest. Så jag gick dit och det var väl trevligt, tråkigt bara att vi inte var där tidigare på kvällen för dem skulle ut och tog bussen lite efter tolv. Men inte hängde vi läpp för det utan vi gick hem till Louise och gjorde toast och drack mjölk och snackade och skrattade hur länge som helst. Vid två halv tre gick jag hem och somnade dirket.

Nu ska jag snart till Louise vi ska göra samhälle, jätte roligt! Ska jämföra två olika artiklar och lite sånt smått och gott mycket givanade må jag säga. Idag är det för övrigt söndag och vi ska äta söndags middag med stek sås och potatis,det ska bli gott. I veckan som kommer ska jag klippa mig hos jennie men vet bara inte hur. Om jag bara ska klippa topparna för att kunna låta det växa och bli långt eller om jag ska klippa det lika kort som sist?
Aja lär väl ha funderat ut det till nästa vecka. Och just det idag är det andre advent och det innebär att det bara är 15 dagar kvar till julafton och 9 dagar kvar i skolan sen är det Jullov.


image84

söta tjejer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0