Mölle.

Måste börja berätta att igår så klippte jag ju mig och det blev kanon. Lite kortare där bak, likadant där framme och betydligt kortare lugg,men jag är helnöjd som Henke hade sagt. Och det har jag bara Jenni att tacka för :) 
Har färgat håret också men det blev inte speciellet mycket åt det röda hållet utan mer åt det lila. Aja det får funka ändå.

Idag har vi varit i Mölle med klassen och hotellklassen. Dagen började med att vi lyssnade på Gunillas dotter som har varit reseledare. Sedan tittade vi på två hotell med olika inredda rum. Sen tittade vi på ett hotell till också var vi på vår lärares restaurang systrarna på piren. Kan tänka mig att där är riktigt mysigt att sitta på sommaren. Det är nog mysigt överhuvudtaget i Mölle på sommaren. Men nu såhär i vinter tid är det ganska dött. Åt också jätte god mat på ett av hotellen som Gunillas man jobbade på. Kycklingefilé med pesto och saffrans ris och någon sås,mums!  

Nu är jag hemma och sitter här och lyssnar på Amanda på Youtube för ovanligetens skull. Längtar tills den tjejen gör en skiva är säker på att det kommer bli min absoluta favorit. Ikväll har jag ingen aning vad som händer. Har lite delade känslor inför kvällen haha. Med det jag menar är att jag lika gärna hade kunnat sitta hemma med mamma och pappa och mysa som att gå ut och festa. Aja vi får se vart kvällen leder mig.

image87
Lite suddig men det är Mölle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0