Lussevaka.

Igår var det den omtalande lussevakan. Jag, Louise, Kajsa och Metsi var hemma hos Metsi på Ättekulla. Hade det jätte mysigt och trevligt. Tills jag och Louise får en crazy idé: vi skulle åka till Åstorp med sista tåget 00:19 och hade ingen aning om hur vi skulle ta oss ner till Ramlösa bara. Först tänkte vi låna en cykel, sen gå, sen springa eller hitta någon snäll människa som ville köra oss. Men det slutade med att vi hamnade på statiol på Ättekulla. Sen gick vi hem till Metsi igen mös ett litet tag till sen gick jag och Kajsa hem. Det blev en nykter kväll men bäst var väl kanske det.

Idag kommer Jenni hit och klipper mig ska även färga mitt eget hår och mammas ;D Men vet bara inte hur jag ska klippa mig, äh kommer väl på något ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0